Broulee naar Lakes Entrance - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu Broulee naar Lakes Entrance - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

Broulee naar Lakes Entrance

Door: Brigitte

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 Augustus 2010 | Australië, Lakes Entrance

We hadden vandaag veel tijd om na te denken op de Princess highway.Claudia, helaas weten we niet hoe we 1000 aussies in een pool krijgen. We zijn vandaag denk ik nog geen 1000 aussies tegen gekomen en dat terwijl we 500 km hebben gereden en door kleine dorpjes kwamen. Vanmorgen zaten we nog lekker in de zon op het strand van Broulee. Onderweg kon ik gelukkig wat foto’s maken. Het eerste gedeelte tot Eden was prachtig vooral die oude toren hè Pieter.(op het plaatje mooier dan in werkelijkheid) en daarvoor zijn we dan 25 km omgereden. Het begon daar spontaan te regenen. Dan snel op zoek naar een leuke plaats om te eten en als beloning kregen we een haventje met veel pelikanen en een dubbele regenboog. Mama kon geen boom meer zien want we zijn zeker door 10 nationale parken gereden. Fleur en Stijn vermaken zich onderweg prima. Beetje naar muziek luisteren, slapen,gamen en kletsen. BRRRRR. Het is koud aan het mooie Lakes Entrance. Vandaag met Kirsten en Ome John gesproken .Lang leve de mobiele telefoon. Ik kreeg net ook de makelaar aan de lijn. Haha hij zei goedemiddag en ik goedenavond. Kerrie mijn nichtje belde op om te vertellen dat we de auto van haar moeder mogen lenen de komende weken en dat we vrijdag met haar naar een Australian football match gaan (wat Fleur heel leuk vindt). We gaan morgen naar Philip Island om de pinguïns te zien.

• 16 Augustus 2010 - 16:00

Miriam En Joost:

Lieve allemaal
    Wat een foto's! Een dubbele regenboog heb ik nog nooit gezien, prachtig! Mooi om zo een beetje mee te kunnen genieten.
    Joost en Miriam xxx

• 17 Augustus 2010 - 12:39

Claudia Duijsens:

Hoe je ze in de pool krijgt????

Just say "please"!!