Regenwoud en aboriginals - Reisverslag uit Cairns, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu Regenwoud en aboriginals - Reisverslag uit Cairns, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

Regenwoud en aboriginals

Door: brigitte

Blijf op de hoogte en volg Familie

31 Juli 2010 | Australië, Cairns

Helaas kunnen we de computers nog niet opladen. Het verslag van gisteren komt nog. Vandaag hebben we een geweldige dag gehad. Eerst met een gondel ,de Skyrail naar het Rainforest. We hebben genoten van het uitzicht en de mooie natuur. Na een mooie tocht over het regenwoud kwamen we bij het dorpje Kuranda. Eerst wat eten en shoppen en daarna naar het rainforest station . En een foto met een koala om onze schouder werd een leuk avontuur voor oma, ze heeft de krassen nog op haar schouder staan. We bezochten ook een Aboriginal dansshow en gooiden zelf met een boemerang. Daarna bracht een bus ons naar een oude trein en in de Kuranda Scenic Railway zaten we weer een uur te genieten van het regenwoud. Eten bij KFC en moe maar voldaan naar de campsite terug. Morgen gaan we naar Port Douglas om daar samen met mijn neef Darren en zijn familie een BBQ (barbie)in de bergen te houden.

• 31 Juli 2010 - 11:28

MARIANNE:

Hoi ALLEMAAL,

WAT GEWELDIG DAT JULLIE ZO ER ZO HEERLIJK VAN KUNNEN GENIETEN...HEEL VEEL PLEZIER NOG!!

LIEVE GROETJES VAN MARIANNE UIT KERKDRIEL

• 31 Juli 2010 - 11:49

Erik D:

Hey Down Under, klinkt helemaal niet verkeerd allemaal! Ben benieuwd naar de foto's. Enne, gaat Oma de volgende keer in de buidel van een reuze-kangoeroe zitten? Het lijkt me nl. nogal iemand die "on the edge" leeft. Smokkelwaar, wildlife temmen... What's next? :-)

• 31 Juli 2010 - 14:36

Claudia Duijsens:

Goeiemorgen uit Hillsburgh!

Klinkt allemaal erg spannend zeg en geweldig!
    Kijk al uit naar het vervolg hiervan.
    Gr. Claudia

• 31 Juli 2010 - 19:43

Joke/Sjef Langens:

Hi allemaal, fijn dat jullie het zo goed maken,
    Brigitte, wie is de zoon Darren, zoon van Paul?
    Groetjes en breng de groeten over van ons, doen hè !

• 01 Augustus 2010 - 08:52

Joost En Miriam:

Lieve allemaal
    We wensen jullie heel fijn verblijf verder in australie toe en zullen jullie volgen via de reisverslagen. Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.
    Liefs Joost en Miriam xxx

• 02 Augustus 2010 - 16:59

Anouk:

Jeetje wat hebben jullie al een hoop beleefd in korte tijd! SuPeR! Ga zo door! Kus