Op familiebezoek in Port douglas - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu Op familiebezoek in Port douglas - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

Op familiebezoek in Port douglas

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Augustus 2010 | Australië, Port Douglas

Vandaag stond ons eerste familiebezoek op het programma. Neef Darren en z'n gezin samen met Lizzy. We hebben helaas nog geen adapter dus dit verslag nog even zonder foto's. Vanochtend wat later opgestaan om eerst nog even naar ons 'ansichten- strand', tenminste het lijkt net een foto de omgeving waarin we de laatste 3 nachten hebben geslapen. Net na de middag zijn we meteen aangereden om via een prachtige 'oceanroad' te eindigen in Port Douglas. Darren stond ons al op te wachten. Hij woont samen met z'n gezin in zo'n prachtig Australisch huis met palmbomen, zwembad, big veranda en alles wat daarbij hoort. Eerst even wat bijgepraat over de familie en daarna zijn Stijn en Fleur samen met Darren's kinderen gaan hockeyen. Niet geheel zonder risico omdat het lijkt dat de Australiers hier hockeyen met eigen regels. Hoge ballen worden gewoon uit de lucht teruggeslagen, De hele verzekeringspolis is in m'n hoofd voorbij gegaan toen ik 't zag. Daarna, gelukkig zonder blauwe plekken, terug naar Darrens huis, waar we de camper voor de deur hebben geparkeerd met een electriciteit's kabel naar de meterkast. Vanavond gaan we samen met Darren's gezin en een bevriend stel bbq-en en ik typ dit verhaal op hun mac. Stijn is volop aan het spelen met de rest van de kinderen en Fleur helpt met het eten. We gaan dadelijk eten dus ik beeindig het verslag nu maar. Hopelijk de volgende keer met foto's ...

• 01 Augustus 2010 - 13:01

Claudia Duijsens:

Aha, eindelijk getypt op een "echte" computer! Daarom zo' fijn verhaal ;-) (jaja allemaal Mac-fans hier in huis!)
    Gauw die adapter zoeken, snap naar een paar foto's!
    Gr. Claudia

• 01 Augustus 2010 - 13:49

Harrie En Jose:

Zo te lezen genieten jullie volop.Wat een geweldige ervaring. Hoe gaat het met Annie? Kan ze ook genieten?
    Ik kijk uit naar jullie foto's. Tot de volgende keer. José