Tante Lies en ome Des - Reisverslag uit Longwarry, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu Tante Lies en ome Des - Reisverslag uit Longwarry, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

Tante Lies en ome Des

Door: Brigitte

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Augustus 2010 | Australië, Longwarry

Op bezoek bij Tante Lies de zus van ons pap en uncle Des.Ze zijn de ouders van Darren waar we op bezoek waren in Port Douglas. Ze wonen in Bunyip. We kregen een geweldige lunch met pompoenensoep , broodjes en quich. Tante Lies praat lekker Brabants dus dat is erg gezellig voor mama. Fleur en Stijn speelden poolbiljart in de schuur. Tante Lies heeft altijd veel bloemen in hun grote tuin en het waren nu narcissen ,tulpen en hyacinten en ze kreeg aspergers in haar groentetuin. We zijn ook nog even naar het kerkhof geweest waar mijn opa en oma, ome Piet en ome Harry begraven zijn. Beetje emotioneel was het wel hoor toen we bij het graf stonden van opa en oma en we Jan en Jo zagen staan op de grafsteen. Het regende dus we zijn snel een kop koffie gaan drinken bij Lies en Des. Toen we thuis kwamen bij Ome Tony en Rayleen had ze heerlijk gekookt, biefstuk, aardappels, pompoen en groente. Om 22.00 uur gaan ze naar bed omdat de koeien om 04.00 uur gemolken moeten worden. Morgen gaan we naar Jaqui en Ethan om daar te lunchen en Pieter en mama gaan naar de kapper bij Kelly de vriendin van Anthony vd Heijden. Morgen vroeg gaan we ook de kalfjes bekijken en 's middags koeien melken. Morgenavond gaan we om 19.00 uur uit eten met Melanie en de hele familie vd Heijden in Het Hotel van Longwarry. Veel familiebezoekjes dus.

• 25 Augustus 2010 - 15:46

Harrie En Jose:

Het zal wel veel emoties hebben losgemaakt op het kerkhof. Nog even Brigitte en dan kun je weer naar papa's graf. Veel sterkte en toch maar erg genieten. Liefs Jose

• 25 Augustus 2010 - 17:44

Joost En Miriam:

Lieve allemaal
    Leuke foto van Annie en jullie tante Lies, ze genieten er echt van dat ze bij elkaar zijn. Het graf van opa en oma bezoeken is ook heel emotioneel en bijzonder, fijn dat jullie dat allemaal kunnen doen. Veel sterkte wanneer nodig en nog veel mooie momenten toegewenst!
    Lfs Joost en Miriam xxx

• 25 Augustus 2010 - 18:58

Jan & Thea:

Hallo allemaal,
    Wij zijn ook weer terug uit Tsjechië en ik ben alweer aan het werk.
    Het is ook weer fijn om thuis te zijn.
    Wat heerlijk om jullie zo te zien genieten met de hele familie.
    We snappen dat emotie's daarmee ook gepaard gaan, en dat is goed.
    Doe iedereen de groeten die wij ook kennen.
    Nog hele fijne laatste dagen toegewenst.
    Liefs Jan & Thea

• 26 Augustus 2010 - 03:12

Claudia Duijsens:

He Luitjes!

Loop inmiddels een dag achter, maar was vandaag druk met foto's maken en het blog bijwerken, maar ik snap dat jullie daar nu geen tijd voor hebben om te lezen wat er allemaal in Canada gebeurt.
    Weer genoten van jullie verhaal en foto's. Weten jullie wat ik mis? Wat onderschriften bij de foto's.....
    Maar verder top!
    Sterkte met alle herinneringen. Zal soms flink slikken zijn.
    Fijne dagen nog want het aftellen is begonnen denk ik!
    liefs,
    Claudia

• 26 Augustus 2010 - 12:30

Anita Luijten:

Wat een geweldig land. Heb vandaag vanaf dag een gelezen, want wij hadden geen internet op de camping in Frankrijk.
    Nog hele fijne, mooie en vast heel emotionele dagen. Sterkte en een goede vlucht. groetjes Anita