Puffing Billy - Reisverslag uit Bendigo, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu Puffing Billy - Reisverslag uit Bendigo, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

Puffing Billy

Door: brigitte

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 Augustus 2010 | Australië, Bendigo

Na een heerlijk ontbijt bij mijn nichtje Kerrie vertrokken we naar de Belgrave in de Dandenongs.We hebben om 08.00 uur Leah opgehaald en waren om 11.00 uur bij de trein Puffing Billy.Met de hele familie van der Heijden en Leah.Paul, Melanie en Anneke Ryan en vrienden vertrokken we om een rit van 25 km te maken met de oude stoomtrein door de bergen van de Dandenongs.Het was super gezellig met de hele familie in de trein.Ome Tony ,Tante Rayleen en hun kinderen Annemarie,Jaqui,Kerrie,Melanie en Tony en hun partners Paul ,Gavin Kelly en Glenn en kinderen choe ,tianie,Ethan,Will en de jarige job Tyler.We hebben midden in de winter een barbie gehad bij Emerald Lake dit is een beekdal.Het was geweldig gezellig dat kun je wel zien als je de foto's bekijkt.Helaas kreeg ik een glas rode wijn over mijn fototoestel hij ligt nu te drogen.Dit is mijn tweede fototoestel ongeluk.Het was voor mij wel een beetje emotioneel vandaag maar papa en tante Jo zouden heel blij zijn geweest dat we er allemaal bij waren vandaag. We missen ze enorm.Helaas was Tyler (3)een beetje ziek maar kon na zijn slaapje toch genieten van alle aandacht en presents.Daarna weer met de trein terug naar het station en weer twee uur rijden naar Bendigo .Een korte stop bij de subway en KFC om te eten en morgen naar Balarat.

• 22 Augustus 2010 - 14:25

Claudia Duijsens:

Kan me voorstellen dat op zulke momenten het gemis groter wordt, maar ik weet zeker dat die twee toekijken met een glaasje wijn en van jullie genieten!
    Wij kregen gisteren post uit Australië!!! Heel erg bedankt! Altijd feest om post te krijgen. We moeten met de auto naar de brievenbus, dus te leuker als het de moeite loont.
    Geniet verder van elkaar!