Dagje Airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu Dagje Airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

Dagje Airlie beach

Door: Brigitte & Fleur

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Augustus 2010 | Australië, Airlie Beach

Om 8 uur zijn oma en mama opgestaan om naar de birdfeeding place op ons Airlie Cove Van-park te gaan. Oma werd weer van alle kanten gekrast toen de lorikee’s op haar armen gingen zitten.
We besloten om vandaag toch maar geen boottochtje van $140 pp naar een van de eilanden te maken. Er was een schitterend zwembad midden in het stadje Airlie beach, de Airlie beach lagoon met een wit strand en palmbomen en het koste helemaal niks! Heerlijk uitrusten, zonnen, souvenirs kopen en koffie met chocolade en- garrotcake (worteltaart) eten.
Deze camping lijkt wel een dierentuin! De bush- kalkoenen lopen gewoon over je terras, de papegaaien zitten in de palmbomen boven de campers kersen te eten en de lorrikee’s kraaien de hele dag door. Morgen moeten we vroeg opstaan want we vertrekken dan weer richting Brisbane. Het wordt een overnachting Yeppoon of SeventeenSeventy. Hier is het al om 18.00 uur donker en het koelt dan jammer genoeg ook meteen af.

• 04 Augustus 2010 - 11:05

Claudia Duijsens:

Goedemorgen!
    Waanzinnig mooie foto's! Wat is het daar toch prachtig. Staat boven op ons lijstje om naar toe te gaan.
    Leuk die vogels.
    Gr. Claudia

• 04 Augustus 2010 - 15:31

Ellen:

Ik hoorde van Mir dat we jullie reis kunnen volgen, en ja hoor, gevonden! Wat leuk om jullie verslagen te lezen en de foto's te zien. Ruilen? Wij daar, en jullie hier?? Mooie tijden van onze eigen reis in Australie herleven.

Veel groetjes, Ellen xxx, Hansxxx, Mariekexx en Bartxxxxx

• 04 Augustus 2010 - 16:46

Wilry Smeulders:

Hallo beste familie,

Ik geloof dat ik wel met jullie wil ruilen, het ziet er prachtig uit!
    Geniet maar lekker en leuk dat wij ook mee kunnen genieten.
    Goede reis verder he!
    Wilry Smeulders

• 04 Augustus 2010 - 18:29

Miriam:

Weer even jullie verslag gelezen, ik blijf jullie volgen. Heeel leuk alle verhalen en foto's.
    Groetjes voor allemaal!
    Joost en Miriam

• 04 Augustus 2010 - 22:48

Jos En Jose:

mooie mensen
    jullie genieten echt en nog meer nu jullie weten dat het hier bijna de hele tijd regent!wat een mooie foto s en wat een schatjes die beren!echt een leuk huisdier voor jullie!
    is weer eens wat anders!
    heel veel liefs van ons allemaal x