Melbourne City - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu Melbourne City - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

Melbourne City

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Augustus 2010 | Australië, Melbourne

Vanochtend hebben we eerst 'n beetje uitgeslapen om daarna zo snel mogelijk naar de gigantische begraafplaats te gaan om tante jo's graf te zien en die van haar overleden dochter (lag meteen naast haar). De begraafplaats was ,denken we. net zo groot als Gerwen of Nederwetten. Het had 4 toiletten, een bloemist, een restaurant/ cafe en elk land of geloof had een eigen plaats.
Na een lange zoektocht hadden we het gevonden en er hollandse tulpen bij gezet, die we eerst bij de bloemist hadden gekocht. Daarna gingen we onze tas ophalen die we in de camper hadden laten staan. Toen we die hadden opgehaald gingen we eindelijk naar het centrum van Melbourne om mijn Uggs te kopen. We hebben denk ik wel 2 uur rond lopen zoeken naar de Uggs store. Het zat midden in een winkelcentrum waar oma 8 jaar geleden ook met opa was geweest. Ze heeft daarom de hele tijd zitten zeggen van; o, hier zat ik toen en toen hadden we daar een foto genaakt enzo. Na een half uur was ik er eindelijk uit welke ik ging kopen. Ze hadden zo veel verschillende soorten en maten en heel veel die wij hier in Nedeland niet hebben. Op de foto zie je welke ik hebt gekocht haha. Toen snel gekocht, terug gelopen en snel weer terug naar John gegaan. Papa had eerst het verkeerde adres ingetoets dus we gingen eerst naar de begraafplaats waar tante jo lag.. en toen moesten we nog een minuutjes rijden en toen waren we eindelijk weer bij John. Snel weer omgekleed voor het dinner met de familie. Het was in een Chinees restaurant maar het is heel anders dan de chinees in Nederland. Het was heel lekker en heel gezellig. Kirsten is de dochter van Anthony (mama's neef) en zij heeft al een meisje en die was ook mee gegaan. Het is echt een super lief en grappig meisje. Ze is pas 16 maanden en rende al rond en onder het eten bleef ze netjes zitten. Ome john was samen met mark eerder naar huis gegaan want hij had heel veel pijn aan zijn rug en wij zijn nu allemaal bij Anthony en Robyn en hun 3 dochters (en kleindochtertje). Morgen gaan we samen met Kirsten, Sarah, Melissa en Anneke naar een tuin waar hele mooie aboriginal beelden zijn die in de bomen zijn gemaakt of vanuit een muur. 's Avond gaan we naar de football game en vandaag hoorden we al dat het he-le-maal uitverkocht is, dus het zal een leuke wedstrijd worden.

• 19 Augustus 2010 - 12:18

Claudia Duijsens:

Goedemorgen reizigers!
    Gisteren even afwezig, maar nu ben ik er weer (was heel druk met foto's maken!).
    Grappig, ik ken jullie familie helemaal niet, maar doordat ik bij de begrafenis van jullie pap mocht zijn lijkt het alsof ik sommige mensen ken. Tante Jo, het lievelingszusje van jullie pap en de hele familie er om heen.
    Bijzonder om zijn foto in Australië te zien!
    Ben benieuwd naar de Uggs!
    Fijne tijd nog!
    Gr. Claudia

• 19 Augustus 2010 - 16:13

Fam. Van Gog:

Ha allemaal, ook wij zijn nu lekker op vakantie dus we hebben jullie even weinig berichten kunnen sturen. Het weer was even een paar dagen minder, maar nu wordt het gelukkig weer beter. We hebben jullie verslagen weer gelezen en de foto's gezien. Echt een super prachtige reis die jullie maken. Fleur, je hebt gave Uggs gekocht! Nu nog 2 wk bij familie, jullie zullen wel veel bij te kletsen hebben. Geniet ervan en tot gauw, groetjes xx Simone, Toine, Niels en Silke

• 19 Augustus 2010 - 17:46

Anouk:

Dank voor lullie kaartje! Leuk! Lekker genieten met de fam! xx

• 19 Augustus 2010 - 18:19

Joyce Lynn:

hallo allemaal,even lekker bij familie,veel bij te kletsen en veel te delen.Mooi om oom John weer eens te zien,is lang geleden dat ik hem/hun in Nederland heb mogen ontmoeten!doe ze de groetjes,ben benieuwd of hij mij nog kent...ze staan bij mij nog vers in het geheugen!!Gave UGGS en bedankt voor jullie kaart uit het verre Australie,geniet ze nogxxxjes