Op naar Byron Bay en Stuart’s Point - Reisverslag uit Sydney, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu Op naar Byron Bay en Stuart’s Point - Reisverslag uit Sydney, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

Op naar Byron Bay en Stuart’s Point

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 Augustus 2010 | Australië, Sydney

Vandaag hebben we wel 450 km’s gereden (waarmee het totaal voor dit moment uitkomt op 2700 km) om bij mama’s neef Paul en zijn vrouw Melanie te komen. ’s Ochtends eerst even naar het ‘most easterly point of Australia’ gereden. Het was er heel nat en er was heel veel wind, maar wel erg leuk om te zien. Toen weer een paar uurtjes rijden en even bij een dorpje stoppen om te eten en een beetje te shoppen. Weer in de auto gesprongen en bij de tankstation kwam er een vrouw naar mama en mij toe om te vragen of wij toeristen waren en het misschien leuk vonden om walvissen te zien. Dat vonden we natuurlijk wel leuk om te zien, dus 20 minuutjes rijden en we waren bij een stormachtige zee met maar 1 walvis erin hahaha. Toen 3 uurtjes later, in het donker jammer genoeg, kwamen we na een hele enge, lange weg aan bij Paul en Melanie, mama’s neef. Het zijn echt super aardige mensen en alle vrouwen hebben samen het avondeten gemaakt wat we net op hebben. Het was natuurlijk heerlijk en echt super gezellig. Nu ga ik eerst samen met Melanie de honden uitlaten en daarna gaan we slapen (in een echt bed !) om morgen weer een dag lekker bij te kletsen.

• 10 Augustus 2010 - 13:57

Claudia Duijsens:

Leuk dat most easterly point! Mooi die kust met de vuurtoren. Geniet erg van jullie foto's en verhalen. Wat een prachtig land is Australië toch! Veel plezier bij familie!

• 10 Augustus 2010 - 15:24

Harrie En José:

Fleurtje, heeft papa helemaal alleen gereden?
    Zo ja, dan...chapeau!
    Lekker geslapen in het echte bed? Ik zie wel dat jullie allemaal van deze vakantie genieten. Liefs José