Brisbane/ Gold Coast - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu Brisbane/ Gold Coast - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

Brisbane/ Gold Coast

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Augustus 2010 | Australië, Byron Bay

Even jullie leuke reacties lezen bij de Mc Donalds in Brisbane onder het genot van een lekkere milkshake, cappuccino en Apple pie.
Stijn wil jullie bedanken voor de leuke reacties en Claudia, Stijn moet nog even over een prijs nadenken haha. Het wisselt hier van bewolking naar zonnig maar het blijft een lekkere temperatuur. We sturen wel wat zon naar jullie kant want uit alle reacties zien we dat het niet zo lekker weer is bij jullie. Het is altijd weer leuk om jullie reacties te lezen.
Na de Mc Donalds rijden we Brisbane weer uit en gaan richting de Gold Coast. We rijden langs alle kust plaatsjes. We stoppen bij Surfers Paradise bij het appartementje van ome John (de weduwe van het zusje van opa, Jo), waar papa en mama 20 jaar geleden ook waren geweest. Nog geen 2 minuten lopen van hun appartement ligt het strand al en daar gaan we dan ook lekker met onze stoeltjes zitten, in de zon natuurlijk. We zagen waar wij zaten niet veel surfers maar een paar honderd meter verder waren er heel veel. We zitten nu in Byron Bay waar we gaan overnachten. Morgen gaan we naar de volgende neef van mama, Paul. Hij is 5 jaar geleden met zijn ouders in Nederland op vakantie geweest dus ik en Stijn hebben hem ook al ontmoet. Hij woont hier in de buurt bij Stewards Point.
En ja, ik heb weer een koortslip hoor… Balen balen balen!! Ik hoop het het snel over gaat!

• 09 Augustus 2010 - 10:23

HARRIE EN JOSE:

Fleur, wat een leuk verslag en zulke mooie foto's. Ik ben er blij mee en maak er iets moois van! Verrassing!
    Jose

• 09 Augustus 2010 - 10:35

Joke Sjef:

Hallo allemaal
    genoten van reisverslag
    Wat mooi daar.

• 09 Augustus 2010 - 11:00

Fam. Van Gog:

Hey allemaal, ja het helpt....de zon schijnt en het is heerlijk weer, stuur maar door....Weer leuke verslagen van jullie gelezen en mooie foto's gezien. Hebben jullie nu ook al echte australische gewoontes gezien? We zijn benieuwd naar de meest gekste gewoontes. Nou geniet ze weer verder. Onze vakantie begint ook bijna. Groetjes uit een zonnig Nuenen. Simone, Toine, Niels en Silke

• 09 Augustus 2010 - 12:08

Claudia Duijsens:

Fleur misschien heb je die koortslip van een Koala? Of stiekem staan zoenen met een surfer? Want je verhaaltje staat er vol van, haha! Flauw van me!
    Ja Stijn, kom maar op met die prijs!
    Geen zon??? Bij ons wel hoor!!
    Heb ook wat foto's op ons blog gezet van de inheemse dieren, maar niet zo spectaculair als jullie walwissen.
    Veel plezier verder!
    Gr. Claudia

• 09 Augustus 2010 - 12:10

Claudia Duijsens:

ben wel een beetje nieuwsgierig.... wat is die verrassing van Harrie en Jose??????

• 09 Augustus 2010 - 17:03

Joyce Lynn:

he lieve luitjes,even 4 dgn in duitsland geweest en heb weer heel wat te lezen en geweldige foto's te zien!wat maken jullie super dingen mee,ik krijg de kriebels als ik het strand zie,we moeten nog wachten tot januari...hebben een reis geboekt naar Bali!!doe de groeten aan de familie en heeeel veel plezier nog!!ben benieuwd naar de volgende verslagen,xxxjes van ons jan en joyce lynn