Koroni - Reisverslag uit Koróni, Griekenland van Familie Oomens - WaarBenJij.nu Koroni - Reisverslag uit Koróni, Griekenland van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

Koroni

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Augustus 2009 | Griekenland, Koróni

Onderweg naar Koroni zijn we naar de tempel van Apollo gereden. Helaas gaf de tom tom niet aan dat die tempel boven op een berg stond. Op de wegen lag ook nog geen asfalt en we hadden erg veel bochten. Er was wel een heel mooi uitzicht onderweg. Toen we zaten te lunchen werd er helaas een straathondje aangereden. Dat was heel zielig want hij bleef schokkend liggen.
's Middags kwamen we aan in Koroni. Ons hotel staat aan de rand van de zee (!!!). Papa wilde zeezicht, maar we moeten op ons balkon op de tenen staan om nog een beetje zee te kunnen zien.
We huurden voor 8 euro, 3 strandbedjes en een parasol. Heerlijk zwemmen in de zee en lekker relaxen na zo'n lange bergtocht.
's Avonds hebben ik en Stijn, mama weer omhoog getrokken, omdat ze het zo moeilijk had met de trappen beklimmen :P.
Vandaag lekker de hele dag aan zee gelegen en gegeten. Zelfs ontbeten aan het strand! Wat een luxe!
Nu zitten we in een internet-cafe te lounchen op de kosten van Stijn. Morgen weer een lekker lui dagje strand.