Strand Sand Key en shopping mall. - Reisverslag uit Madeira Beach, Verenigde Staten van Familie Oomens - WaarBenJij.nu Strand Sand Key en shopping mall. - Reisverslag uit Madeira Beach, Verenigde Staten van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

Strand Sand Key en shopping mall.

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Juli 2008 | Verenigde Staten, Madeira Beach

Op onze nieuwe camping hebben we ontbeten met eekhoorntjes, eendjes en allerlei verschillende vogels die ons Peter Pan Peanut Butter Creamy op witte toast ook wel lekker vonden. Daarna zijn we naar Sand key Beach geweest. Het water was heerlijk (wel een beetje wier), mooi wit strand en na een paar uurtjes moesten we van de politie het strand verlaten omdat het zou gaan onweren. Dus iedereen verliet het strand met een strak blauwe lucht. Toen zijn we maar even gaan lunchen onder een mooie boom aan het water. Daar vielen papa en ik in slaap. Na een uurtje mochten we weer op het strand. Eenmaal aangekomen, zagen Stijn en ik dat er hele hoge golven waren, dus sprongen we met onze luchtbedden in het water. Even later kwam mama ook lekker in het water, en daarna kwam papa er ook aan. Er waren dolfijnen die wel heel dicht bij kwamen. Omdat we geen speelgoedwinkels kunnen vinden, mag Stijn kiezen waar we gaan eten. We gingen bij de burger King eten want daar krijg je bij een kids menu Pokémon kaartjes.
Het onweer begon om 7 uur, net toen wij een groot shopping centrum: “International Plaza” binnen gingen. Daar zijn we speciaal naartoe gegaan voor de Abercrombie & Fitch winkel, en ik ben er dik geslaagd. Stijn ging 2 Suskes & Wiskes lezen en mama heeft daar eindelijk haar eerste Starbucks koffie op. We hebben ook in de ‘ Build a Bear ’ winkel een boxershort voor Flip de beer gekocht.
Wat fijn dat het in Nederland nu ook eindelijk zomer is. Heel veel plezier met fietsen, tennissen en naar tennis kijken allemaal. We wensen Paul en Marijke veel succes toe en hopen dat ze in de finale komen bij hun oude club. We hebben nog geen spaghetti factory gezien.
Wat fijn dat onze huisdieren, onze planten binnen en buiten goed verzorgd worden. Stijn heeft inmiddels een alligatorkop, tand, poot en een water-alligator gekocht. We hopen dat we ermee door de douane komen.
Morgen gaan we naar ons eerste pretpark: Bush Gardens in Tampa.

Veel liefs van ons 4tjes.

• 26 Juli 2008 - 07:20

Rene Hueber:

Hoi Fleur,

Leuk te horen dat jullie het zo goed hebben. Pim e Floor hebben allebei een knuffel uit de build a Bear. Pim een konijn en Floor een beer. Erg leuke kleertjes hebben ze daar voor knuffels. De spagetti factory zullen jullie in Florida niet vinden denk ik maar wel de cheesecake factory. Dat is een aanrader om te gaan eten. via internet kun je ze vinden welke plaats ze zitten. Het valt me wel op dat papa veel slaapt, zal de leeftijd wel zijn denk ik! of misschien nog jetlag--hahaha
    nog veel plezier en we lezen jullie ervaring elke dag met veel plezier

gr

Rene, Christel, Pim en Floor

• 26 Juli 2008 - 15:17

Harrie Em José:

Wij hebben ook enkele dagen vakantie gehad in Kanne-België. Vrijdag waren we terug en hebben jullie avonturen weer gelezen. Daar waren onze dagen niets bij. Wel is Harrie en ik zeer blij met Luuk. Hij is nog wat onwennig en ziet ineens zoveel vreemde snoeten en daar moet hij niets van hebben. Maar maandag gaan Harrie en ik met hem op stap. Dat wordt genieten. Zo te zien genieten jullie met volle teugen. Wat zullen er na de vakantie veel verhalen los komen. We zijn blij dat we jullie kunnen "volgen". Heel veel liefs uit het "te warme" Nuenen, maar we mogen niet klagen, alleen gaat de vakantie veel te vlug voorbij. XX