Fort Myers strand, shoppen en Baseball wedstrijd. - Reisverslag uit Madeira Beach, Verenigde Staten van Familie Oomens - WaarBenJij.nu Fort Myers strand, shoppen en Baseball wedstrijd. - Reisverslag uit Madeira Beach, Verenigde Staten van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

Fort Myers strand, shoppen en Baseball wedstrijd.

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 Juli 2008 | Verenigde Staten, Madeira Beach

23 en 24 juli ’08

Stijn en ik zijn ieder een half uur met papa op een jet-ski geweest, dat was super cool.
Na een dagje strand, leek het ons beter om te gaan shoppen.
Omdat het zo warm was, waren en niet zo veel mensen bij shopping outlet Miromar. Ideaal voor papa dus.
Papa vond het toch wel leuk: Tommy Hilfiger, Lacoste, Ralph Lauren, Adidas en Nike winkel. Dus, wie denk je dat het meeste heeft gekocht? Papa. Maar ik heb ook een paar spijkerbroeken, een short en 2 topjes gekocht. Stijn blijft op zoek gaan naar een speelgoedwinkel, want die hadden ze daar ook weer niet. We hebben hem maar even zoet gehouden met een paar heerlijke ijsjes. We hebben ook lekkere sandwiches gegeten. Eindelijk een normale portie, want alle porties zijn hier super groot. Toen zijn we doorgereden naar een echte baseballwedstrijd in het Hammond Stadium. De Miracle’s tegen de Mets. Toen we aankwamen was het nog droog en heel rustig. Om 6 uur mochten we naar binnen. Zoals iedereen gingen wij ook hotdogs eten, cola en Bud light drinken. We zaten heel dicht bij het veld . We konden dus alles heel goed ziet. Toen de wedstrijd bijna begon, begon het te regenen. Voor ons staken alle mensen hun paraplu op. We konden dus niks meer zien. Gelukkig waren er op de 1ste rij nog 4 stoelen vrij. Daar gingen we dus zitten!
Toen de wedstrijd net was begonnen, begon het steeds harder te regenen, dus ging papa echte Miracle-poncho’s kopen. We zaten langs echte supporters die nogal fanatiek waren.
Rond de 5de of 6de inning gooide een speler een honkbal waarmee ze hadden gespeeld naar mij en die gaf ik aan Stijn. Hij was natuurlijk heel erg blij met de bal.
Het was een spannende wedstrijd en nadat de pitcher van de Mets een speler raakte die aan slag was van de thuisploeg ontstond er op het veld een grote knokpartij. 3 spelers moesten het veld verlaten. De Mets wonnen .Na de wedstrijd heeft Stijn twee handtekeningen op zijn bal laten schrijven .Het was inmiddels 12.00 uur en mama en ik moesten nog boodschappen doen. Gelukkig zijn alle wall*markten ook ’s avonds open hier in Amerika, dus gingen mama en ik nog even gezellig boodschappen doen. Vandaag zijn we in het Myakka River Statepark gaan brunchen. Er zaten gieren naar ons te kijken, dus bleven we veilig in de camper eten. Er liep ook een familie Everzwijn rond. Daarna zijn we doorgereden naar onze eerste Koa Camping in Madeira Beach, bij St. Petersburg. Na een lekkere duik in het grote zwembad (allemaal Nederlanders), zijn we uit eten gegaan op de John's Pass Village en we zagen wilde dolfijnen zwemmen in het water onder ons restaurant.
Morgen gaan we naar een van de mooiste Palmstranden

• 25 Juli 2008 - 10:13

Wilry Smeulders:

Hakko allemaal,
    Jullie mogen echt van geluk spreken dat die bal niet tegen jullie hoofd aan is gekomen. En wat een weer zeg! Is de reis niet vermoeiend? En hoe bevallen de campings daar?
    Geniet maar lekker verder en hebben jullie the Spaghetti-factory al ontdekt? (dit zijn heerlijke restaurantjes in Canada, ik weet niet of ze ook in the States zijn gevestigd.
    Heel veel plezier en een goede reis verder!
    Wilry.

• 25 Juli 2008 - 13:27

Fam.Oomens:

Vrijdag 25 Juli
    Na de laatste mail zijn we weer een beetje bij met jullie belevenissen,geweldig allemaal.Hier is het op het ogenblik eindelijk goed weer,wel warm.Gisteren hebben we voor het eerst weer gefietst,we moesten weer helemaal wennen, na het fietsen gezellig bij Listers in Nuenen wezen eten, het was volle bak,de mensen zaten zelfs buiten te eten we hadden echt een beetje vakantie gevoel,vanavond gaan we als het weer goed blijft tennis kijken bij de Doornakkers, daar zijn we nog niet geweest.Zodat was het weer zo'n beetje groetjes liefs en geniet maar lekker.Pa en ma Oomens.