De voorbereidingen - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Familie Oomens - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Familie Oomens - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 Juni 2008 | Nederland, Nuenen

We zijn op dit moment volop bezig met de voorbereidingen. Het idee is om thuis voor de eerste 3 dagen wat activiteiten te bespreken en de rest ter plekke te regelen vanuit Fleur's laptop. Op dit moment hebben we 3 dagen besproken op de RV- camping Blue Water Resort. De plaatjes zien er geweldig uit dus dat beloofd wat. We blijven daar 3 dagen (17/18/19 juli). Voor zaterdag 19 juli hebben we al het dolphin encouter program besproken voor Fleur en Brigitte. Dat betekent dat Fleur en Brigitte vanaf 12.00 uur een korte opleiding voor dolfijntrainer krijgen en daarna samen met ze mogen gaan zwemmen. Stijn en ik kijken wel, er moet natuurlijk iemand zijn die de foto's maakt. Ik hoop dat ik alles goed besproken heb en me niet vergist heb met het shark-program. Hopelijk zien Fleur en Brigitte het verschil tussen een dolfijn en een haai !

• 13 Juli 2008 - 12:09

Fleur:

Ik heb er heeeeel veel zin in !!!

• 25 Juli 2008 - 20:31

Joost En Miriam:

Hoi allemaal

Gezellig om jullie belevenissen te lezen en foto's te bekijken, wij wensen jullie nog veel plezier verder en tot over een paar weekjes!
    Groetjes Joost en Miriam xxx